Wij doen onze uiterste best u de beste zorg in de zwangerschap te geven. Mocht u gedurende uw zwangerschap op enig moment in het zorgtraject bij de verloskundige, gynaecoloog, echoscopist of versiekundige, niet tevreden zijn over de door ons geleverde zorg, adviseren wij u allereerst contact op te nemen met de betreffende praktijk. Klik hier voor contactgegevens Echopunt. Misschien is er sprake van een misverstand en kan dat in een gesprek opgelost worden.
Heeft het gesprek voor u onvoldoende resultaat opgeleverd dan zijn er andere mogelijkheden. Hierover kunt u alles lezen op de website “erisietsmisgegaan.nl”.
Wilt u informatie over mogelijkheden om uw klacht aan de orde te stellen? Wilt u een advies daarover of heeft u hulp nodig bij het formuleren of bespreken van uw klacht? Wilt u bemiddeling om tot een oplossing te komen? U kunt een beroep doen op de onafhankelijke klachtenfunctionaris die via de website ‘erisietsmisgegaan.nl’ te bereiken is.
Is het niet gelukt om de klacht onderling op te lossen? Dan kunt u het geschil ook voor laten leggen aan de Geschilleninstantie. Deze onafhankelijke instantie is officieel erkend door het Ministerie van VWS en voldoet hiermee aan alle wettelijke eisen. Contact met de geschilleninstantie wordt gefaciliteerd door Erisietsmisgegaan.
Onze zorgverleners zijn ook individueel aangesloten bij een Klachtencomissie en de Geschilleninstantie.